Sagostund och mys med jättebjörnen Leonard

Den 13 augusti kommer författarna av boken “Jättebjörnen Leonard” Micke och Sebbe till Stockholm Toy Museum för att högläsa, spela och sjunga. Boken finns redan nu till salu hos oss (dock om man vill ha den signerad rekommenderas att komma den 13de) och om man fotar sig med jättebjörnen som finns på plats så har man chansen att vinna den. Det vill ni inte missa!

Micke och Sebbe kommer att högläsa/sjunga vid tre olika tillfällen denna dag. Klockan 11:00, 13:00 och 15:00. Om man vill, finns det chans att köpa en signerad bok, då får man även riktigt snygga solglasögon på köpet, goda gummibjörnar och ett fint bokmärke.

Det krävs inget betalt inträde för att vara med på sagostunden. Ingen föranmälan behövs. Museet har öppet som vanligt under dagen, med vanliga priser.

Hoppas vi ses!

Ta med ditt barn till leksaksmuseet i Stockholm för sagostund