PonyFest

Den 6 augusti 2022 anordnar Stockholm Toy museum tillsammans med Drömdalen, Ponyfest 2022.

Ett event som tar oss med genom My Little Ponys resa från 80-talet, genom 5 generationers ponnyer, och in i 2022 då i filmens värld Equestria bara är en legend. Men magin med ponnyerna fortsätter att fängsla och intresset för My Little Pony är större än någonsin förr!

Med andra ord, detta är ett utmärkt tillfälle för alla My Little Pony – älskare oavsett ålder att träffas på världens fest!

Hela dagen kommer att vara fylld med aktiviteter för både stora och små, inomhus som utomhus. Bland annat kommer det att bjudas på en spännande tipsrunda, pony-marknad, roliga utomhusaktiviteter och mycket mer! Självklart kommer även museet vara öppet som vanligt under denna dag. ALLA är välkomna!

Biljetter kommer gå att förköpa, mer info kommer inom kort!

Delta i PonyFest hos Stockholm Toy Museum, ett event för barn!